• Deutsch
  • DOMŮ
  • TASTE FAKE MEAT
  • TASTE FAKE MILK
  • 🎟 Vstupenky
  • KONTAKT
TASTE FAKE
Hledáme to nejlepší maso bez masa.
TasteFakeMeat

Jak může budoucnost obchodů ovlivnit měnící se chutě Čechů?

8. 4. 2022
Danuše Siering
ilustrační foto

V úterý 12. 4. se v pražském Karlíně uskuteční první ročník celodenní konference New Food Forum. Cílem je zvýšit množství, dostupnost a kvalitu rostlinných produktů a propojit maloobchodní řetězce, výrobce potravin i startupy. 

Konferenci pořádá společnost ProVeg, která se také zůčastnila podzímní akce Taste Fake Milk v Černé labuti. Spoluzakladatel společnosti Pro Veg International Tobias Leenaert bude patřit k hlavním řečníkům na New Food Forum a napoví, proč se schyluje k zásadní bouři, která již pomalu začala narušovat potravinový systém. Rostoucí obavy o dopady na životní prostředí, veřejné zdraví a životní podmínky zvířat – to vše ukazuje směrem k více rostlinnému stravování.

O nejnovější aktuality z oblasti vývoje nových produktů a tržních příležitostí se podělí Lu Ann Williams působící na pozici ředitelky Global Insights ve společnosti Innova Market Insights, která poskytuje služby v oblasti výzkumu trhu zahrnující i Innova databázi. Odhalí také současné trendy a oblasti s potenciálem v rámci českého rostlinného sektoru.

Jak jinak může vypadat udržitelná budoucnost potravin, nad tím se zamyslí další účastník Taste Fake Meat: Bene Meat Technologies přináší revoluční alternativu k masu z konvenčních chovů a tou je maso kultivované, které nabízí řešení palčivých problémů naší doby souvisejících s neudržitelností současného potravinového systému i klimatickou změnou. Výzkum v Bene Meat Technologies motivují nejen zdravotní a ekologické důvody, ale i ty etické a ekonomické.

Více informací o konferenci naleznete zde.

business gastronomie jídlo praha udržitelnost vegetariánství
Sdílej
Předchozí příspěvek

Nejlepší německý kuchař vaří vegansky

Mohlo by se Vám také líbit
46-shutterstock_527627881
TasteFakeMeat

Proč akce Taste Fake Meat? Protože lovíme mnohem víc, než kdykoliv předtím.

2 Minuty čtení
5. 7. 2021
1600-900-ryry-taste-fake-milk
TasteFakeMilk

Ondřej Chabera (Kytky k sežrání): Víc mě baví „dojit“ kešu a mandle

3 Minuty čtení
31. 10. 2021
VEGANGRILL-Jakub
TasteFakeMeat

Místo cesty kolem světa rostlinný plátek – taková byla volba Niky a Jakuba z VEGANGRILL

4 Minuty čtení
16. 8. 2021
1600-900-taste-fake-milk-soyka
TasteFakeMilk

Michal Jeřábek (Soyka): Sójové suky, tempehy a uzené tofu jsou v Česku No.1

4 Minuty čtení
12. 10. 2021
nn-hamburger-A0
TasteFakeMeat

Akce Taste Fake Meat-30. 8. v Černé labuti hledáme to nejlepší maso bez masa

3 Minuty čtení
13. 7. 2021
1600-900-taste-fake-milk-prazska-cokolada
TasteFakeMilk

Steiner & Kovarik: Do čokoládovny vkládáme náš odklon od živočišné produkce

3 Minuty čtení
2. 11. 2021
GDPR. Copyright © 2021 Taste Fake - Všechna práva vyhrazena
Hledáme to nejlepší maso bez masa.
  • DOMŮ
  • TASTE FAKE MEAT
  • TASTE FAKE MILK
  • O NÁS
  • PARTNEŘI
  • KONTAKT
  • Cookies (EU)
  • Deutsch
Hledáme to nejlepší maso bez masa.
  • DOMŮ
  • TASTE FAKE MEAT
  • TASTE FAKE MILK
  • O NÁS
  • PARTNEŘI
  • KONTAKT
  • Cookies (EU)
  • Deutsch

Rubriky

  • TasteFakeMeat
  • TasteFakeMilk
Spravovat souhlas se soubory cookies
Používáme soubory cookies optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}