• Deutsch
  • DOMŮ
  • TASTE FAKE MEAT
  • TASTE FAKE MILK
  • 🎟 Vstupenky
  • KONTAKT
TASTE FAKE
Hledáme to nejlepší maso bez masa.
TasteFakeMilk

Akce Taste Fake Milk – 3. 11. v Černé labuti ochutnáme přehlídku rostlinných mlék

7. 10. 2021
Barbora Vojtová
1600-900-TFmilk-1600-1-1024x979-1

Ve čtvrtek 3. listopadu vypukne v Domě Černá labuť Na Poříčí akce Taste Fake Milk. Hlavní roli sehrají alternativy k živočišnému mléku. Ty bude možné ochutnat, porovnat, výhodně nakoupit a také jim nakouknout pod pokličku. Na místě totiž budou přímo jejich výrobci a propagátoři, kteří rozklíčují jejich podstatu a smysl. Akce navazuje na úspěšný event Taste Fake Meat a opět bude plná doprovodného programu, zajímavých speakerů, osobností a inspirace!

Ovesné, sójové, kokosové, mandlové, rýžové… Snad každá kvalitní kavárna dnes nabízí kromě klasického živočišného mléka také jeho alternativu. Nejen kvůli přibývajícímu množství příznivců veganství, ale také kvůli nárůstu lidí s intolerancí na laktózu. V Česku se totiž mléčná alternativa stává standardem v gastronomických podnicích i v obchodních řetězcích, stejně tak jako je tomu už dávno v ekonomicky a ekologicky progresivních zemích.

Po masu je na řadě mléko

„Po úspěchu akce Taste Fake Meat jsme považovali za logické pokračovat s něčím, co by upozornilo na rostlinou alternativu také k živočišnému mléku. Jde nám jak o zprostředkování nových zážitků a informací, tak o reálný dopad. Výrobcům se totiž díky Taste Fake Meat (video ZDE) povedlo získat spoustu nových kontaktů a domluvit nové spolupráce. Návštěvníci si naopak užili den plný skvělé atmosféry, podnětných přednášek a dobrého jídla,“ říká Jan Müller, organizátor akcí.

Událost Taste Fake Milk bude o oslavě a ocenění tvořivosti těch, kteří vyrábí rostlinné alternativy mléčných výrobků a zároveň o jejich propojení s kavárníky, bistry, restauracemi, supermarkety a samozřejmě se širokou veřejností.

Porotci zvolí své oblíbence

Celý den bude v galerijních prostorách osmého patra Domu Černá labuťprobíhat festival rostlinných alternativ mléčných výrobků. Mezi nimi nebudou chybět například Alpro, Oatly, Minor Figures, Rebel Mylk nebo Rude Health. Tradiční součástí bude i porota tvořena výraznými osobnostmi nejen kulinární sféry – v porotě usedne například i zpěvák a performer Ben Cristovao – gastro influencery i zástupci médií. Tentokrát ale nebudou vybírat nejlepší produkt, každý porotce si zvolí svého oblíbence – nej „fake milk“!

Účastníci akce si budou moci vychutnat rostlinné mléko i v kombinaci s lahodnou kávou. Kávové speciality se totiž bez mléka neobejdou. V rámci doprovodného programu se představí také zajímavé udržitelné novinky na trhu. Příkladem je SOLUBAG se svým patentovaným inovativním řešením bezplastové budoucnosti.

Zvýhodněné balíčky rostlinných mlék

Dveře akce Taste Fake Milk jsou otevřené každému, koho téma rostlinných alternativ, ale i dlouhodobě udržitelných konceptů, přitahuje. Navíc si zájemci o rostlinná mléka budou moci předem objednat – a od 4. listopadu v přízemí Domu Černá labuť vyzvednout cenově atraktivní balíčky „fake milk“ – kombinace různých rostlinných mlék za super ceny! Množství takto zvýhodněných alternativ bude limitované a jejich předprodej brzy spustíme přes portál Slevomat – pro aktuální info sledujte Instagram TASTE FAKE MILK!

Cílem celé události je šířit povědomí o rostlinné stravě jako o jedné ze součástí udržitelné budoucnosti a také společně budovat komunitu lidí, kteří si uvědomují hodnotu přírody, nezbytnost péče o životní prostředí a ohleduplnost vůči naší planetě.

Danuše Siering, majitelka Black Swan Media, říká: „Potkala jsem se s paní, která ještě před revolucí pracovala v JZD jako dojička. A zeptala se jí: „Promiňte, mne by zajímalo, jakou chemii jste tehdy používali, co se kravám přidávala do jídla, aby více dojily?“  S úsměvem mi odpověděla: „Děvčico, a proč bychom těm kravkám měly něco dávat. Vždyť my jsme dostávali jejich maso a mléko jako odměnu, tak je přece předem neotrávíme.“ A já bez úsměvu dodávám, že kdyby se krávy chovaly zdravým způsobem dodnes, tak by netrpělo tolik lidí alergiemi a nemocemi.”

Limitované množství vstupenek k zakoupení na GoOut.cz: Sledujte aktuální info na našem Facebooku!

gastronomie hlavní jídlo mléko praha vegan vegetariánství
Sdílej
Předchozí příspěvek

Tomáš Kofroň (Green Heads): Minimálně každý desátý volí v kavárně rostlinné mléko

Další příspěvek

Libor Pozníček z Rostlinně: Až 3/4 populace trpí laktózovou intolerancí

Mohlo by se Vám také líbit
BMT-Svalové-buňky-v-médiu-1600x900-1
TasteFakeMeat

Budeme brzy jíst maso bez nutnosti zabít zvíře?

3 Minuty čtení
27. 8. 2021
Brunch Choice Crowd Dining Food Options Eating Concept
TasteFakeMilk

Potraviny budoucnosti dělíme do tří kategorií, říká Jan Vanžura z ProVeg Česko

4 Minuty čtení
26. 10. 2021
rizek
TasteFakeMeat

„Kdo se má rád, má rád i ostatní, včetně zvířat, a myslí na planetu,” říká zakladatel Veganz CZ

4 Minuty čtení
5. 8. 2021
ilustrační foto
TasteFakeMeat

Jak může budoucnost obchodů ovlivnit měnící se chutě Čechů?

1 minuta čtení
8. 4. 2022
nn-tfm-1-1600x900-1
TasteFakeMeat

Taste Fake Meat! Vegani a jedlíci masa společně našli to nejlepší maso bez masa

6 Minut čtení
1. 9. 2021
DSCF6807 (2)
TasteFakeMilk

Eliška Selinger: Zkoumáme v jakých rovinách se liší těla veganů a všežravců

5 Minut čtení
26. 10. 2021
GDPR. Copyright © 2021 Taste Fake - Všechna práva vyhrazena
Hledáme to nejlepší maso bez masa.
  • DOMŮ
  • TASTE FAKE MEAT
  • TASTE FAKE MILK
  • O NÁS
  • PARTNEŘI
  • KONTAKT
  • Cookies (EU)
  • Deutsch
Hledáme to nejlepší maso bez masa.
  • DOMŮ
  • TASTE FAKE MEAT
  • TASTE FAKE MILK
  • O NÁS
  • PARTNEŘI
  • KONTAKT
  • Cookies (EU)
  • Deutsch

Rubriky

  • TasteFakeMeat
  • TasteFakeMilk
Spravovat souhlas se soubory cookies
Používáme soubory cookies optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}